Vraag

ik heb mijn telefoon (Samsung S4) voor een 2de keer aangeboden ter reparatie bij Phonehouse/Geek Squad daar mijn touchscreen het niet meer deed..
Ik kreeg na een week het bericht dat het niet onder de fabrieksgarantie viel en ik inlichtingen bij de winkel kon krijgen.. Tot mijn zeer grote verbazing lieten ze mijn een foto zien van een telefoon (of het de mijne was???? geen flauw idee) maar wel hetzelfde type waar de complete gasplaat vol ernstige krassen en beschadigingen zat. Ik heb er met de persoon die het toestel heeft ingenomen er over gehad en gezegd dat ik mijn telefoon zeker niet zo ingeleverd heb en hij zegt nu het niet meer te weten. Naar mijn mening zijn deze beschadigingen door het transport naar het servicecenter(dynafix) veroorzaakt. Wat nu te doen????

Deel deze vraag

1 Reactie

Ik ga er van uit dat bij de winkelier of bij het reparatiecentrum een vergissing is gemaakt. Aan de hand van het unieke IMEI-nummer of het serienummer kunt u controleren of dit uw toestel is. Mogelijk hebt u de aankoopbon nog met het serienummer er op.

Hebt u beiden niet, laat dan het toestel terughalen en kijk in het geheugen of dit inderdaad uw toestel is. Als het toestel een reset heeft gehad naar de fabrieksinstellingen en u hebt dit niet zelf gedaan, dan vrees ik dat er iets mis is. U kunt in dat geval uw vraag aanvullen.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
*****

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm