Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste heer/mevrouw,

Zaterdag 20 september zou vanaf Parijs mijn vlucht vertrekken naar Ho Chi Minh City (Vietnam). Na 4 uur in het vliegtuig te hebben gezeten, bleek dat het vliegtuig niet kon vertrekken ivm een technisch mankement.
Wij hebben een hotelovernachting gekregen en zouden de volgende dag zelfde tijd vertrekken. Uiteindelijk 26 uur later dan gepland zaten we in de lucht.
We hebben contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij voor compensatie. Echter zij geven aan dat dit een onvoorzien probleem is en dat alle acties zijn genomen om het te voorkomen. Desondanks bieden zij 250 euro aan vouchers en kunnen wij onze gemaakte kosten declareren.
Zoekend op het internet kom ik tot een vergoeding van 600 euro, ook bij technische mankementen.
Waar heb ik recht op en hoe moet ik dit aanpakken?

Alvast dank voor uw antwoord.

U vindt het antwoord op uw vraag hier:

http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_nl.htm

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag