Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste heer/mevrouw,

Ik heb mogelijk een probleem met internetleverancier. Dit bedrijf Factureerd niet geleverde diensten, ik heb namelijk geen internet sinds de door hun gedane ''aansluiting'' 29 December 2016. Nou zou dit normaal gesproken nog niet zo'n probleem zijn, maar het bedrijf is met geen mogelijkheid te bereiken voor vragen. Ik heb dus geen flauw idee wat er aan de hand is. Ik heb zelf het vermoeden dat ik word opgelicht, want het is de enige provider die zo snel kon aansluiten en dus factureren, alleen ben ik dan niet echt aangesloten. (en met mij alle anderen mensen die onlangs een abonnement hebben afgesloten). Ik heb n.a.v. de wel gefactureerde maar niet geleverde diensten en de schandalige klantenservice geen vertrouwen in dit bedrijf. Ik wil mijn contract het liefst laten ontbinden op grond van wanprestatie of iets dergelijks. Wat zijn de mogelijkheden hierin?

Ik raad u aan het bedrijf schriftelijk (aangetekend) in gebreke te stellen om alsnog binnen een redelijke termijn de diensten te leveren, waarbij u de betaling opschort en anders het contract ontbindt. U kunt ook gebruik maken van de bedenktijd van 14 dagen na de koop om de overeenkomst zonder een reden te beƫindigen. Heeft u niets afgenomen bij het bedrijf dan betaalt u ook niets. Mocht u er niet uitkomen, stuurt u mij dan een privebericht.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag