Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


September 2016 was mijn laatste maand lidmaatschap bij WW (afslankbedrijf)

NA september is mijn e-mailadres een keer veranderd maar uiteraard heb ik dat niet aan hun doorgegeven omdat ik geen lid meer was.

Nu blijkt dat ze de lidmaatschapskosten van september niet hebben kunnen afschrijven.
Daarvan hebben ze mij blijkbaar bericht gedaan maar dat was dus naar een mailadres wat niet meer bestond toen zij een herinnering stuurden

Die heb ik dus nooit ontvangen.
Later hebben ze van WW een incassobureau ingeschakeld en die hebben ze dus ook mijn oude e-mailadres gegeven die in inmiddels niet meer bestond.
Dat bureau heeft mij op dat adres gemaild of ik wilde betalen, ze rekenden toen nog geen incassokosten omdat ik geen lid meer was bij WW.
Uiteraard heb ik ook die mail nooit ontvangen vanwege verkeerd mailadres.
Maar zowel WW als dat incassobureau hadden wél mijn adresgegevens zodat ze me konden bereiken er post.

Vanmorgen belde ik het incassobureau want 31 dec.2016 kreeg ik dus WEL per post een rekening met daarbovenop dus 40 euro incassokosten.

Toen ik uitlegde dat dat mailadres niet meer bestond dat zij doorgekregen hadden van WW(, zeiden ze dat ik dat nieuwe adres aan WW door had moeten geven.
Toen ik zei dat dat nergens op sloeg omdat ik daar geen lid meer was toen dat mailadres veranderde...zeiden ze dat via mail mij informeren rechtsgeldig was. Dat kan op zich zo zijn maar ze hebben mij nooit bereikt via de mail.
Wat kan ik hier nog aan doen?
(ik heb wel meteen betaald natuurlijk omdat ze er anders straks nog meer bovenop drukken.




.

U had het nieuwe e-mail adres moeten doorgeven en moeten weten dat het bedrijf uw laatste lidmaatschapgeld niet kon incasseren, goed dat u hebt betaald.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag