Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


ik heb een aanvraag gedaan voor tv en internet ik zou op 4 jan. aangesloten worden er is toen een verkeerd adres aangesloten ik heb hierover gebeld er zou een nieuwe aanvraag gedaan worden en zsm opgelost worden een week gewacht niets gehoord inmiddels 3 x gebeld en nog steeds geen duidelijk antwoord. ben inmiddels 2 weken verder en heb meerdere malen gebeld en gemaild maar krijg geen antwoord op mijn vraag wanneer er een nieuwe aansluiting klaar is. ze hebben een achterstand zeggen ze en kunnen niet zeggen wanneer de aansluiting klaar is. ik heb de aanvraag half dec. gedaan met als gevolg dat ik nog steeds geen internet heb en dus problemen krijg met mn studie. kan ik alles nog afblazen en op zek naar een andere provider?

Als de provider weigerachtig blijft omdat ze niet tijdig willen of kunnen aansluiten, dan kunt u de koop ontbinden. Ik raad u aan een laatste brief te sturen waarin u een deadline opgeeft. Mocht de provider daar niet aan voldoen dan kunt u de koop ontbinden. Mocht u er samen niet uitkomen, stuurt u mij dan een privebericht voor verdere hulp.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag