Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb 29 december 2016 een abonnement aangevraagd bij een Télécom provider.
Overzetten van prepaid naar abonnement incl een toestel.
Hiervan heb ik een bevestiging per mail ontvangen dat de order verwerkt zou worden in de mail staat ook precies de kosten wat ik maandelijks moet betalen en de evt korting.
Nu is er iets bij de provider mis gegaan, de order bleef hangen in het systeem omdat het abonnement incl telefoon schijnbaar niet kon .
Ik heb tevergeefs gewacht op mijn pakket, en vaak met de provider gebeld, er is niemand daar die mij kan helpen om alsnog dit abonnement te krijgen die ik heb besteld.
Als ik hier een bevestiging van heb gekregen zijn ze dan niet verplicht om mij die ook te geven?

U mocht erop vertrouwen dat u datgene krijgt waar u recht op hebt, zeker gezien het feit nu dit is bevestigd per mail. Dat er iets mis is gegaan bij de provider komt voor hun rekening en risico. U heeft aldus recht op de juiste levering, is dit niet mogelijk dan kunt u of vervanging eisen of compensatie. Mocht u er niet uitkomen stuurt u mij dan een privebericht door op de link te klikken bij dit antwoord.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag