Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb voor mijn telefoon gevraagd om een uitgebreide verzekering met o.a. schade en diefstal.
Nu mijn telefoon helaas gestolen is blijkt in de belwinkel destijds het verkeerde vakje te zijn aangevinkt "' schade de luxe"' ipv Totaal
Nu geeft de desbetreffende provider niet thuis hoe kan ik hier tegen in verweer komen ze hebben ook het destijds opgenomen mondelinge contract akkoord niet meer in hun bestand............ik ben benieuwd naar een reactie

Het wordt lastig als er geen bewijs is, ook nu er geen bestandsopname is van het mondelinge contract. Heeft u geen kopie van het ingevulde? U zult dan op een andere manier moeten bewijzen dat de medewerker een fout heeft begaan. Slaagt u daarin dan maakt u gerede kans.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Ok hartelijk dank voor uw antwoord ik ga het verder uitzoeken



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag