Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Op 24-01-2017 heeft Fa. Cuypers een kozijn met veiligheidsglas geplaatst.
Op 27-01-2017 doen wij het rolluik omhoog en zit er in het glas een barst van boven tot onder.
Hierna contact opgenomen met Fa. Cuypers met bovenvernoemd probleem..
Op 30-01-2017 om ongeveer 17.00uur is iemand langs gekomen voor controle.
Hij heeft geen fouten waargenomen, maar geeft aan dat er een nieuwe ruit bestelt word.
Onze vraag was nog hoelang gaat dit duren.
Hierop kon hij geen zinnig antwoord op geven, waarna hij vertrok.
Op 30-01-2017 om ongeveer 18.00 uur belt de Fa. Cuypers op met de vraag of we een glasverzekering hebben, zodat dit voor beide partijen gunstig uitkomt.
wij hebben aangegeven het hier niet mee eens zijn.
Onze vraag wat nu, en wat zijn onze rechten.

Wanneer er sprake is van een fabricage- of montagefout, dan hebt u recht op kostenloze vervanging. Indien u een glasverzekering hebt, dan zou u dit voorval daar kunnen aanmelden. Daarbij kunt u dan tevens melden dat naar uw mening sprake is van een fout van de leverancier of de fabrikant. De verzekeraar kan dan een eigen afweging maken.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag