Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


in april 2014 heb ik een product aangekocht via internet bij een firma die in electronica producten handelt . Na een defect product te hebben ontvangen, stuurden ze mij een tweede wel werkend product op. In medio Jan 2017 krijg ik een openstaande faktuur over de mail van het niet geretourneerde eerste product. naar mijn weten is deze wel retour gegaan destijds. Na deze mail kreeg ik nog 2 aanmaningen van hun. ik heb op 3 Feb 2017 telefonisch contact met deze firma gehad, en hier werd mij door een dame gemeld dat er telefonisch niks voor mij kon worden gedaan. ik moest reageren op de aanmaningsmail. Dit heb dit gedaan. maar ondanks dat ze aangeven binnen 24 uur te reageren, heb ik tot nu toe geen antwoord gehad.
Mijn vraag is, is op dit probleem wellicht een verjaringstermijn van toepassing.

E geldt een verjaringstermijn van 2 jaar bij consumentenkopen. Dat betekent dat de verstuurde faktuur is verjaard, tenzij de verkoper binnen de 2 jaar heeft laten weten dat er een openstaande factuur is.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag