Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een auto gehuurd bij Sixt op Schiphol en een onterechte schade claim ontvangen. Bij het ophalen van de auto is er bestaande schade genoteerd aan de rechter voor bumper. Sixt beweert dat er schade is bijgekomen aan diezelfde rechter voor bumper in de periode dat ik de auto had. Ik weet zeker dat dit niet zo is.
Ik heb Sixt gevraagd voor foto's van de schade voor en na mijn huur periode (met tijds indikatie) maar ik heb alleen foto's ontvangen van de auto bij het terug brengen. Overigens was Sixt dicht toen ik de auto terug bracht.
Ik heb Sixt meerdere malen gevraagd voor foto bewijs maar zonder gewenst resultaat. Verder vind ik het ook niet terecht dat ik verantwoordelijk word gesteld voor het repareren van schade die er al was voordat ik de auto overnam.
Hoe kan ik deze onterechte claim verder aanvechten?

Ik heb ooit eens met succes een zelfde zaak gehad, De autoverhuurder kon niet het tegendeel bewijzen namelijk dat de auto de bewuste schade niet had opgelopen tijdens de stalling van de auto nadat het was ingeleverd of dat de auto deze schade al had. Neemt u anders even contact met mij op?

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag