Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij hebben al maanden problemen met internet/tv/telefoon.
De provider heeft vandaag laten weten dat wij zelf maar contact op moeten nemen met de glasvezelbeheerder want zij hebben alles gedaan wat ze konden. Alles, behalve dus contact opnemen met de glasvezelbeheerder.

Maar is dat niet de taak van de provider? Wij hebben immers geen contract met de beheerder maar met de provider. De provider heeft een contract met de beheerder voor het huren van de glasvezellijn.

Als er inderdaad een contract bestaat tussen de provider en de beheerder, dan dient de provider zorg te dragen voor een oplossing van uw probleem. U hoeft dan zelf geen actie te nemen. Ik raad u aan de provider schriftelijk in gebreke te stellen om het probleem binnen een redelijke termijn op te lossen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik weet natuurlijk niet exact hoe het zit met contracten want daar heb ik niets mee te maken. De provider betaalt huur voor het gebruik van de glasvezellijn dus er zal iets van een overeenkomst zijn.

De beheerder zegt ook dat zij geen verzoeken van eindgebruikers aannemen. Alleen de provider kan een verzoek indienen om de lijn te controleren. De provider schuift het echter op ons af.

Er is ons nu bij de provider toegezegd dat we binnen 1 a 2 dagen teruggebeld gaan worden dus we wachten even een paar dagen af wat het antwoord gaat zijn.


De provider dient het probleem op te lossen aangezien u een contract hebt met de provider.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag