Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Nu krijg ik ineens een hoge rekening en wordt er gezegd dat ik geen garantie meer heb, omdat de garantie van het eerste toestel voorbij is. Ik heb ook geen recht op reparatiegarantie van het tweede toestel, omdat hij niet gerepareerd is, maar een refurbished gehad.
Klopt dit? Ik heb toch recht garantie van het tweede toestel? Ik heb toch rechts op dat ik een deugelijk produkt terug krijg? Geen produkt dat binnen 2 en halve maand ook stuk is.
Het aankoopbedrag van de eerste iphone was €912,50. Ik heb er nog geen 2 jaar mee kunnen doen.
U heeft inderdaad recht op een goed en deugdelijk toestel, ook na de garantieperiode. U hoeft de rekening dan ook niet te betalen. U kunt de verkoper schriftelijk melden dat u de rekening niet gaat betalen en alsnog deugdelijke reparatie of vervanging van het toestel eist.
Reactie van de vraagsteller
Ik heb T mobile aangeschreven en het hierboven geschreven gezegd. T mobile blijft echter volhouden dat ik geen recht op garantie heb. Wat kan ik vervolgens nog doen?
Vaak wilt een brief of mail van een jurist nog wel eens helpen. U kunt ook een klacht indienen bij de geschillencommissie. Ik kan u hierin bijstaan. Neemt u daartoe desgewenst direct contact met mij op.
Reactie van de vraagsteller
Ik heb T mobile aangeschreven en het hierboven geschreven gezegd. T mobile blijft echter volhouden dat ik geen recht op garantie heb. Wat kan ik vervolgens nog doen?