Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Hallo, heb een mail gekregen van mijn telefoonprovider dat ik bijna 2 jaar geen telefoonrekening heb betaald. Heb gecheckt en inderdaad is er niets afgeschreven. Echter op mijn digitale provideromgeving check ik altijd mijn betaalgegevens en mijn nota's stonden altijd vermeldt als zijnde betaald. Na verdere mails heeft de provider aangegeven dat zij van een verkeerde rekening hebben geïncasseerd en deze bedragen hebben teruggestort waardoor nu alle rekeningen weer als niet betaald staan vermeldt. Wat te doen?

Als u de juiste rekening hebt doorgegeven maar het bedrijf maakt een incassofout dan komt dit voor diens rekening en risico. U hoeft in dat geval geen extra kosten te voldoen, wel alsnog de normale abonnementsgelden en zoveel als mogelijk in termijnen. U kunt de verkoper hiervan op de hoogte stellen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag