Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij hebben al 2 jaar een contract bij XX voor Internet televisie en telefoon. Dit contract hebben we bij dezelfde provider gewijzigd voor een uitgebreider pakket. Vanaf dat moment gaat alles fout. Eerst kregen we de bevestiging dat het nieuwe contract per 1 maart in zou gaan, maar vanaf die tijd werkt niets meer. Toen gaven ze aan dat het pas de 15e zou worden, maar nog steeds werkt niets. Ik heb diverse keren gebeld en via de site tickets aangemaakt voor hulp, maar ik heb het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Eerst kregen we een nieuw modem. Dit hielp niet. Toen een nieuwe router. Dit hielp ook niet. Toen is er een extern bureau geweest om de lijn door te meten van de glasvezel, maar deze werkt goed. Het probleem zou aan de software van de provider XX liggen zei Dit bedrijf. Ik heb daarna weer diverse malen gebeld en " ze werken eraan" krijg ik telkens te horen. Ik heb nu geƫist dat ze een monteur sturen om alles op te lossen en niet eerder weg te gaan dan dat alles werkt. Ik hierna niets meer gehoord. Vandaag zelf weer gebeld en gevraagd mij vandaag terug te bellen met een oplossing. Maar ik ben weer niet teruggebeld. Mijn vraag. Hoe kan ik provider XX zover krijgen dat ze nu ook daadwerkelijk leveren waar ik een contract voor heb afgesloten. Of is er een mogelijkheid om het contract te kunnen ontbinden wegens wanprestatie of zo.

U kunt de provider voor de laatste maal schriftelijk in gebreke stellen om het probleem binnen afzienbare tijd te verhelpen, bij gebreke waarvan u het contract zult laten ontbinden. U kunt ook compensatie vragen voor de periode dat u niet gebruik heeft kunnen maken van de diensten van de provider.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Hartelijke dank voor uw snelle reactie. Ik heb vandaag direct een aangetekende brief verstuurd en De provider in gebreke gesteld. Hierin opgenomen dat ze binnen 5 werkdagen het probleem op moeten lossen en dat we anders het contract zullen gaan ontbinden. Nu maar afwachten of we een reactie ontvangen. Mocht er geen reactie komen dan zal ik zeker contact met u opnemen.


Graag gedaan! Ik verneem dan eventueel uw reactie.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Hartelijke dank voor uw snelle reactie. Ik heb vandaag direct een aangetekende brief verstuurd en De provider in gebreke gesteld. Hierin opgenomen dat ze binnen 5 werkdagen het probleem op moeten lossen en dat we anders het contract zullen gaan ontbinden. Nu maar afwachten of we een reactie ontvangen. Mocht er geen reactie komen dan zal ik zeker contact met u opnemen.



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag