Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
U kunt de provider voor de laatste maal schriftelijk in gebreke stellen om het probleem binnen afzienbare tijd te verhelpen, bij gebreke waarvan u het contract zult laten ontbinden. U kunt ook compensatie vragen voor de periode dat u niet gebruik heeft kunnen maken van de diensten van de provider.
Reactie van de vraagsteller
Hartelijke dank voor uw snelle reactie. Ik heb vandaag direct een aangetekende brief verstuurd en De provider in gebreke gesteld. Hierin opgenomen dat ze binnen 5 werkdagen het probleem op moeten lossen en dat we anders het contract zullen gaan ontbinden. Nu maar afwachten of we een reactie ontvangen. Mocht er geen reactie komen dan zal ik zeker contact met u opnemen.
Reactie van de vraagsteller
Hartelijke dank voor uw snelle reactie. Ik heb vandaag direct een aangetekende brief verstuurd en De provider in gebreke gesteld. Hierin opgenomen dat ze binnen 5 werkdagen het probleem op moeten lossen en dat we anders het contract zullen gaan ontbinden. Nu maar afwachten of we een reactie ontvangen. Mocht er geen reactie komen dan zal ik zeker contact met u opnemen.