Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Hallo,
Ondergetekende heeft een abonnement (contract) voor de mobiele telefoon bij een telecombedrijf. Over jan. 2017 ontving ik een factuur van € 142,76. Dit was niet juist en na daarover te hebben geklaagd, beloofde dit telecombedrijf mij het teveel in rekening gebrachte bedrag van € 60,-- terug te betalen, pas nadat de € 142.76 was voldaan. Daarover was ik zeer ontstemd en verbolgen, omdat ik dan een maand moest wachten op mijn geld wat duidelijk het gevolg was van fouten bij dit telecombedrijf. Toch maar betaald omdat ze anders hun macht misbruiken door af te sluiten. Omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf, heb ik mijn automatische incasso schriftelijk beëindigd. In het vervolg sturen ze maar een acceptgirokaart. Daar schijnt dit bedrijf niet van onder de indruk te zijn en gebruiken nog steeds een incasso die niet meer bestaat. Heb ze regelmatig eraan herinnert dat deze is opgezegd. Dit is dus aan dovemansoren besteed. Ook na 2 maanden hebben ze nog steeds niet het beloofde bedrag van € 60,-- overgemaakt.
Welke stappen kan ik bewandelen om dit telecombedrijf aan te pakken? Ik wil namelijk niet dat ze hier zomaar mee wegkomen en dat de consument weer eens slachtoffer wordt van dit soort graai praktijken bij dit bedrijf.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Er kan een incassotraject worden opgestart, waarbij de incassokosten voor rekening zullen komen van het bedrijf. Ik kan u hierin bijstaan. Neemt u daartoe desgewenst contact met mij op door op de link te klikken bij dit antwoord.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag