Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


In oktober heb ik zelf een betaling via mijn eigen bank aan tele 2 gedaan.
Begin november werd ik afgesloten en na mijn telefoon waarin in uitlegde dat ik betaald had sloten ze mij weer aan.
Op mijn tele 2 bleef die factuur op rood staan dus besloot ik meerdere keren te bellen ...hun konden mijn betaling niet terugvinden.
Toen heb ik via een linkje mijn betaalbewijs opgestuurd.
Na ongeveer een week belde ik weer toen vertelde ze dat mijn betaalbewijs niet compleet was maar wat er niet goed was dat zeiden ze niet.
Toen ben ik na gegaan wat er op moest staan en heb ik er weer 1 gestuurd en kort daarop ook
Daar kreeg ik een mail dat deze niet in behandeling worden genomen omdat ze er met nog 1 bezig waren.
Toch voelde het niet goed en belde ik weer ...
Toen vertelde ze mij dat het was doorgestuurd naar het incassobureau.
Echt ongelooflijk.
In januari kreeg ik mijn factuur met aansluitkosten.
Toen ik daarover belde zeiden ze dat ik hem eerst moest betalen en daarna een vergoedingsformulier moest insturen om het terug te krijgen.
In die tijd heb ik meer dan 6 x een betaabewijs gestuurd (nooit een reactie daarop gehad of het wel of niet goed was en wat er dan niet goed zou zijn) en bijna elke week wel gebeld om te vragen of ze hem gevonden hadden.
Er werd niet duidelijk waarom ze mijn betaling niet terug konden vinden zowel voor de klantenservice als voor mij.
ik heb zoveel tijd hierin gestoken en ook vaak gebeld wat ook kosten mee brengt.
Half maart heb ik weer contact gehad en ook weer een klachtenformulier ingevuld.
Daarop kreeg ik 17 maart weer zo standaard mail voor het opsturen van een betaalbewijs
Op 20 maart stuurde ik die.
Op 22 maart wordt ik weer afgesloten uit het niets en zonder dat ze mij iets lieten weten.
23 maart heb ik hun gebeld maar ze konden niets doen totdat het uitgezocht was.
ik vroeg of ik contact met iemand kon krijgen of dat iemand mij kon bellen of dat ik het betaalbewijs naar een email adres of iets kon sturen zodat het opgelost zou worden.
Niemand kan mij helpen want het is een andere afdeling en ze kunnen mij niet doorverbinden en ik kan geen contact met hun opnemen.
Smiddags heb ik nogmaals gebeld zonder effect en steeds hetzelfde verhaal.
24 maart heb ik weer gebeld maar weer hetzelfde liedje.
Hoe kan dit.
Op maandag 27 maart weer gebeld en weer uitgelegd.
Alles noteren ze maar er gebeurd niet veel.
Gelukkig start deze medewerker een andere procedure.
Op woensdag 29 maart middag rond 16.45 wordt ik gebeld door tele2 AMS-ateam....zei vraagt mij om direct diezelfde betalingsbewijs te sturen zodat ze mij gelijk kan aansluiten voordat ze naar huis gaat.
ik vraag haar hoe het zover kon komen maar ze zou dat dag erna uit gaan zoeken want ze kon me nog aansluiten voordat ze naar huis zou gaan.
Binnen 1 minuut was ik weer aangesloten.
Ik natuurlijk blij want ik was 7 dagen onterecht afgesloten alleen stond mijn factuur nog steeds op rood.
Op zaterdag 1 april belde ik weer en kreeg ik te horen dat hij weer naar het incassobureau was gestuurd ....wat de klantenservice van tele2 ook niet begreep want ze waren nu een vangnetprocedure was gestart.
Smiddags lag de brief van bosincasso op de deurmat of ik even 81.42 Euro wilde betalen.
Op maandag belde ik het incassobureau en legde ik het uit
ook dat het nu een vangnetprocedure was geworden.
Toch moest ik een bezwaar brief schrijven met het betalingsbewijs erbij.
Tot de dag van vandaag heb ik niets van niemand vernomen.
Zoveel moeite,telefoonkosten en tijd is niet normaal voor iets wat ik al betaald heb.
ik wil het bewijzen maar niemand werkt mee.
Dit kan echt niet
Vandaag heb ik weer tele2 gebeld
Nog steeds zijn ze ermee bezig en zit ik in een vangnetprocedure en ligt het bij het hoofdkantoor.
ik weet niet wat ik moet doen
Ik ben zo boos en zo moe ervan

Heel vervelend allemaal!
U kunt schriftelijk (liefst aangetekend) tele2 laten weten dat het probleem binnen x aantal dagen opgelost moet worden en dat u compensatie eist voor de dagen dat u niet heeft kunnen bellen, bij gebreke waarvan u de overeenkomst zult laten ontbinden. U kunt ook uw grieven/klachten daarin opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag