Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb twee squatrekken aangeschaft bij bol.com voor de prijs van 26,99 p.s. Na betaling van de rekken kreeg ik een mail met de datum dat ik de rekken zou ontvangen. Een paar dagen later is de prijs van de rekken omhoog gebracht naar 200 euro p.s. Op de dag van levering kreeg ik een mail van bol.com dat mijn levering was uitgesteld met 10 dagen. Op de dag dat de rekken alsnog geleverd zouden worden is de levering wederom uitgesteld. Bij contact met bol.com gaven zij aan dat ik de rekken hoor te ontvangen voor de betaalde prijs maar dat ze nog niet leverbaar waren. Een week later heb ik wederom contact gezocht en werd er gezegd dat ik de rekken alleen zou krijgen als ik de bestelling zou annuleren en opnieuw zou bestellen. Ze weigeren dus de rekken te geven voor het betaalde bedrag van 26,99 p.s. Ik heb van de aankoop en de gesprekken (via de chat) print screens gemaakt. Naar mijn inziens hoor ik de rekken voor het betaalde bedrag te krijgen. Wat kan ik doen om alsnog de rekken te krijgen voor het betaalde bedrag? En sta ik in mijn goed recht? Alvast bedankt.

Ja hoor u staat in uw recht. De koop is gesloten op de dag van de internetaankoop onder de condities die toen golden. U moet voet bij stuk houden.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag