Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb via een website een telefoon gekocht en terwijl op de website stond dat deze een metalen achterkant heeft, bleek dit na ontstane schade dat dit niet het geval was. Na enkele keren heen en weer gemaild te hebben word ik gewoon afgescheept met de woorden dat het toestel onbeschadigd geleverd is en dat het hun fout was dat het verkeerd stond op internet.
De schade is helaas ontstaan na mijn 30 dagen bedenk tijd maar ik wil niet verder met deze winkel en de koop eigenlijk ongedaan maken is dit mogelijk?

Er spelen meerder zaken zoals u hebt een zaak gekocht die niet geheel conform de overeenkomst is ( metalen achterkant) Dit is echter onvoldoende feit om de overeenkomst te ontbinden, misschien kan een prijsvermindering wel.. Dan is er schade ontstaan na de bedenktijd, echter is de schade ontstaan door uw toedoen of was het toestel niet goed? In dat laatste geval mag u kosteloos herstel vorderen, Een harde bedenktijd van 14 dagen is wettelijk, mogelijk is de aanbieder er vanaf geweken maar deze termijn is een fatale .

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag