Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wij hebben een kleine b&b.
Afgelopen week kregen wij een review op b&b Europa waar wij ons totaal niet in kunnen vinden.
Deze gasten zijn een weekend geweest, hadden een glutenen lactolsevrij dieet, vrijwillig.
Ik heb in mailverkeer duidelijk aangegeven hier niet echt rekening mee te kunnen houden, ook in mijn faciliteitenlijst geef ik dit niet aan.
Ook bij aankomst nogmaals aangehaald maar dit werd mij min of meer aangerekend dat ik dit niet aanbood. en het hele weekend hebben deze mensen mij niet netjes behandeld.
Toch heb ik geprobeerd hen enigszins tegemoet te komen door eieren en fruit extra te serveren.
Nu hebben zij een review geplaatst...hier staan onwaarheden in en is beslist niet netjes geschreven, werkelijk alles deugde niet hier.
Het lijkt op een "pest"review, mensen hebben hier over na gedacht.
Ik snap dat mensen een review mogen doen en ook kritiek is helemaal niet erg.
Dit review is op een nare toon geschreven en 4 weken later pas.
B&B europe kan/ wil deze review niet verwijderen, ik kan echter wel een reactie eronder plaatsen via b&b Europa maar dit mag geen discussie uitlokken, wat ik ook begrijp
Waar ik echter tegenaan loop is de manier waarop deze review is geschreven en dat mij onrecht en schade( in boekingen) wordt aangedaan terwijl ik er niks aan kan doen.
Hoe kan ik handelen om tot een goede oplossing te komen?
En mogen wij eisen dat deze review word verwijderd.

De regels gelden zoals de website die vermeldt. Ik zou in het algemeen op uw eigen pagina iets schrijven zodat u inderdaad geen discussie uitlokt. Iemand mag iets schrijven behalve als het pertinent onwaar en laster veroorzaakt. Alles wat u daarna schrijft zal bovendien het slechte nieuws alleen maar meer benadrukken. U kunt wel een positieve draai geven aan het commentaar door te stellen dat u wel glutenvrij serveert .

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag