Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste,
Ik heb via een webshop een radiator besteld voor een zee scherpe prijs. Ze adverteren ook op hun website dat het vaak goederen betreft die retour zijn ontvangen waardoor ze deze goedkoop kunnen aanbieden.

Ik heb dezelfde dag de betaling gedaan en een bevestiging van de aankoop van de radiator gekregen. Nu na 2 weken wordt er alleen een ophanging voor de radiator geleverd omdat het een fout op hun website zou betreffen.

Ik heb reeds telefonisch contract gehad met de verkopende partij maar die houden vast aan het standpunt dat het een fout op de website was. Die nu pas nu 2 weken werd ontdekt.

U hebt recht op datgene wat u gekocht hebt. Indien het een fout betreft komt dit voor rekening en risico van de verkoper, tenzij het voor u duidelijk was dat het product met prijs niet met elkaar in overeenstemming was. U kunt de verkoper in gebreke stellen om alsnog binnen x dagen het juiste product te leveren bij gebreke waarvan u de koop zult ontbinden.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Ik wil de koop niet ontbinden aangezien ik het product graag voor de afgesproken prijs wil ontvangen.


Ik raad u aan zoals eerder aangegeven om de verkoper in gebreke te stellen en bij volharding van hun standpunt een klacht in te dienen bij de geschillencommissie. U dient een afweging te maken t.a.v. de baten en de lasten.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag