Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Heel graag Uw reactie.
Bij voorbaat hartelijk dank.
In antwoord op uw vraag het volgende;
Als men niet de arbeid heeft geleverd waarvoor u een aanvraag heeft ingediend, dan hoeft u ook niet s te vergoeden. Het bedrijf heeft niet naar behoren geleverd of de juiste diagnose gesteld en zodoende kunt u dit aan de kaak stellen.
Reactie van de vraagsteller
Hartelijk dank voor Uw reactie. Ik wacht nog op het rapport en de foto's van dat detectiebedrijf, alvorens de rekening te betalen. Ze zijn er erg traag mee, ik heb ze erover gebeld, en zij zouden het mij spoedig opsturen, tot dan is het wachten op de loodgieter, want hij wil eerst graag het rapport inzien voordat hij er ook zeker van is, dat zij een verkeerde diagnose hebben gesteld. Ik zou het heel fijn vinden, als dit bekend is, en de loodgieter heeft zijn conclusie getrokken, U dan weer te mogen benaderen. Dit kan even duren, niet dat U denkt ik hoor niets meer. Zodra ik meer wat weet, dan wil ik U graag weer benaderen. Ik ben blij met Uw duidelijke uitleg.
Als het bedrijf het erg lang op zich laat wachten met het gevraagde, dan kunt u een ingebrekestelling aankondigen om zo zorg te dragen dat men levert waarvoor u moet betalen.