Zakelijke vraag

Ik heb een laptop op de naam van de zaak gekocht en gaat nu voor de 6e keer terug voor een reparatie. Eigenlijk wil ik mijn geld terug maar hun zeggen dat je als bedrijf daar geen recht op hebt.
Laptop is nog geen jaar oud.
Hebben zij gelijk of is dat een verkoop truc.

Deel deze vraag

1 Reactie

Het standaard retourrecht is alleen voor consumenten en niet voor ondernemers. In zoverre heeft de leverancier dus gelijk, maar om dit recht gaat het hier niet. U hebt recht op een apparaat dat doet wat het moet doen en dat voldoet aan de verwachtingen die u daar redelijkerwijze anders stellen.Zes reparaties is wel heel erg veel, maar blijkbaar hebt u ook deze zesde reparatie weer afgesproken. Het lijkt mij verstandig dat u de leverancier aanzegt dat u de overeenkomst ontbindt wanneer ook deze zesde reparatie niet het gewenste effect sorteert. Desgewenst kan ik u daarmee verder helpen.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
*****

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm