Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb op 26-4-2017 een monteur thuis gehad van een Witgoedcentrale. Hij kwam voor mijn vaatwasser, gaf aan dat reparatie erg duur zou worden en gaf aan dat zij mij een nieuwe vaatwasser konden leveren. De reparatiekosten zouden dan komen te vervallen. Ik betaalde € 150,- aan en wachtte. Twee keer werd de machine op de afgesproken dag niet geleverd, steeds met een vage smoes. Ik heb toen de bestelling geannuleerd. Dit betekende dat ik de reparatiekosten á € 69,- zou moeten betalen en dat ik dan € 150 - 69 = € 81,- teruggestort zou krijgen op mijn bankrekening.
Inmiddels ben ik zo'n 10 telefoontjes en beloftes verder, maar ik heb na 3 maanden nog steeds de € 81,- niet teruggekregen. Wat is nu verstandig om te doen?

Indien de mogelijkheid tot annulering in de voorwaarden is opgenomen, is de overeenkomst ontbonden. Dit heeft een verplichting tot ongedaanmaking tot gevolg, waarmee terugbetaling afdwingbaar is per sommatie.

Indien gewenst kunt u vrijblijvend contact opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag