Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Ik adviseer u om eerst alles wat tot nu toe heeft plaats gevonden schriftelijk aan het bedrijf te bevestigen met vermelding van de volgens u aanwezige gebreken.en hen aansprakelijk te stellen voor alle kosten en schade die u lijdt en/of nog zult lijden maar hen ook uit te nodigen om tot een oplossing te komen.
Indien er voor u geen bevredigende oplossing komt dan is inderdaad de aangewezen weg om aan te tonen dat het bedrijf niet gepresteerd heeft zoals overeengekomen.
Reactie van de vraagsteller
Bedankt voor uw reactie! Wij hebben het bedrijf per brief al op de hoogte gesteld en zij kwamen met de oplossing 5% korting te bieden. Nu wil ik graag weten of dat a) een goede vergoeding is en B) of het wel goed is wat wij geleverd hebben gekregen.
beide vragen kan ik niet beantwoorden.
of de 5% korting gerechtvaardigd is weet ik niet.
Waartoe dient de vloer? zijn er bepaalde wettelijke eisen? Nen normen?
Dat wat u geleverd heeft gekregen dient in overeenstemming te zijn met de offerte/de afspraken die gemaakt zijn ten tijde van de koop.