Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Beste meneer / mevrouw,
Ik heb vorige week Dinssag een bestelling geplaatst bij Luchtbukswinkel.nl en na vele pogingen en contact met de Kvk slaag ik er niet in contact te krijgen met de eigenaar / klantenservice. Ook mailtjes worden niet beantwoord.
Ze hadden een kopie nodig van mij ID kaart voor leeftijd verificatie en deze heb ik stom genoeg ook opgestuurd.
Mijn bestelling zou tussen de 2 en 5 dagen verzonden moeten worden maar tot vandaag nog niks gehoord.
Wat kan ik doen om mijn spullen toch geleverd te krijgen of mijn geld terug?
Ik heb vorige week Dinssag een bestelling geplaatst bij Luchtbukswinkel.nl en na vele pogingen en contact met de Kvk slaag ik er niet in contact te krijgen met de eigenaar / klantenservice. Ook mailtjes worden niet beantwoord.
Ze hadden een kopie nodig van mij ID kaart voor leeftijd verificatie en deze heb ik stom genoeg ook opgestuurd.
Mijn bestelling zou tussen de 2 en 5 dagen verzonden moeten worden maar tot vandaag nog niks gehoord.
Wat kan ik doen om mijn spullen toch geleverd te krijgen of mijn geld terug?
Onderzoek naar de (gegevens van de) eigenaar en hem schriftelijk aansprakelijk stellen en vorderen dat of geleverd wordt of het geld terug wordt gestort.
U kunt de koop ook ontbinden.
Ik help u graag.