Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Op 25 juli ben ik gebeld door een incassobureau. Zei hadden de opdracht om bij mij een bedrag te vorderen. Omdat het te lang duurde hebben ze mij en mijn man gedagvaart. Om onder de dagvaarding uit te komen moest er binnen een kwartier betaald worden anders zouden wij de volgende dag gedaagvaard worden. Om die reden hebben wij direct betaald, een bedrag van €100,43.

Inmiddels hebben wij meerdere malen geprobeerd contact met het bedrijf te krijgen, tijdens dat contact is ons beloofd dat er binnen een week contact met ons opgenomen zou worden. Wij zijn ondertussen 3 weken verder en nog steeds niet gebeld. Meerdere malen zelf gebeld maar de persoon in kwestie krijgen wij niet te spreken en ook per mail wordt er niet geantwoord. Inmiddels hebben wij het bedrijf in gebreke gesteld.

Wij hebben voor het bedrag nooit een dienst of een product ontvangen en ook een factuur ontbreekt. Wij willen graag ons geld terug aangezien wij nu betaald hebben voor iets wat we niet hebben.

Graag willen wij jullie hulp inschakelen om dit op te lossen.

Wat een bijzonder verhaal. U wist aan de telefoon kennelijk niet waar het om ging, maar voelde zich onder druk gezet waardoor u heeft besloten om te betalen, klopt dat? Ik neem aan dat u wel de naam heeft van het incassobureau, maar u heeft dus niet de naam van de opdrachtgever?
Als u de naam heeft van het incassobureau, zijn de contactgegevens in de regel relatief eenvoudig op te zoeken op internet. Indien u wenst kan ik u hierbij helpen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag