Stel vraag

Wonen, Buren

Particulier


Wij zijn mede eigenaar van een pand in Purmerend. De samenwerking met de boekhouder verloopt niet zoals het zou moeten zijn. Na 1 jaar steeds vragen om de administratie van 2015 en 2016 te mogen inzien is ons begin van dit jaar de administratie van 2016 toegezonden. In de vergadering van 10 mei jl is er afgesproken dat wij ook de administratie van 2015 mochten inzien. Dit staat ook in de notule vermeld van 10 mei jl. Ik zelf heb toen nog aan de boekhouder gevraagd wanneer dit zou kunnen en hij gaf zelf aan dat het voor eind mei jl te kunnen doen.
Verschillende mailtjes naar de boekhouder (die tevens ook een deel mede eigenaar is van het pand) krijgen wij geen antwoord op onze mail en ook nog steeds niet de inzage van de administratie van 2015. Wat kunnen wij nu doen? in de Splitsingsakte staat dat wij wel het recht hebben op inzage.

U kunt met een beroep op de splitsingsakte en de gemaakte afspraken inzage in de administratie eisen. Krijgt u dat zelf niet voor elkaar, dan kan ik u daarbij desgewenst helpen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag