Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik wilde een paar schoenen kopen bij bedrijf P Online. Op de site stond er een aanbieding verkeerd, nl. van 124,99 nu voor 139,99. Dit heb ik gemeld bij P. Omdat ik niet werd teruggebeld, en ik de schoenen nodig had, heb ik de schoenen besteld (voor de hogere prijs) €139,99.
Tot mijn verbazing kreeg ik de schoenen binnen met op de doos de prijs van €124,99 erop.
Dit wederom gemeld bij P. Ik krijg hierop het prijsverschil terug van P.

Een aantal dagen later was er een aanbieding, op alle dames artikelen 20% korting. Ik weer gekeken op de site, stond de prijs van €139,99 op de site.
De extra paar schoenen besteld met 20% korting. Wederom krijg ik de schoenen binnen met de prijs van €124,99 op de doos.
Ook dit heb ik gemeld en krijg deze reactie terug van P; "Helaas kan de korting niet verrekend worden over de andere bestellingen , omdat de schoenen weer opgeprijst zijn. Bij deze order is er een korting van 20% berekend over het bedrag van 139,99".

VRAAG: Heb ik recht op de prijs wat op de doos staat? Dus 124,99 -/- 20% of kan P zich beroepen op de aankoopprijs volgens de webshop van €139,99 -/- 20% (verschil van €12)?

De prijs die op de website geldt is de kortingsprijs niet die op de doos, immers daar bent u niet mee akkoord gegaan. Dat er een verkeerde sticker op staat is wel slordig maar ook wel weer begrijpelijk gezien de eerdere prijsstelling.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag