Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


goedendag
2 juni van dit jaar was het weer zo ver lekkage van de bovenburen , welgeteld de 11e keer , waarvan 2 keer is uitbetaald door de verzekering , dit mede omdat ik schades niet gemeld had omdat de vorige schade niet verholpen was of zelfs nog geen aanvang had gehad
het is nu 7 nov en de schade die ik wel gemeld had van 2 juni dit jaar is nog steeds niet afgewikkeld , de expert is wel geweest , maar laat niets meer horen
tevens heeft hij het bedrag wat ik geclaimd had flink teruggebracht , en vertelde mij dat de schade aan meubelen en kleding niet gedekt zijn , die moest ik maar op de eigenaar verhalen , de eigenaar is hier niet voor verzekerd
inmiddels dus al meer dan 5 maanden wachten , het ruikt hier muf in huis en zie inmiddels insecten die ik nooit eerder gezien heb
kan toeval zijn maar iedere keer als we een paar dagen weg gaan hoesten mijn vrouw en ik niet meer , de oppaskinderen die we hebben hadden na bezoek aan ons huis de dag erna ook last van hoesten , de ouders hebben maatregelen genomen door iemand anders in te huren

Ik raad u aan een klacht in te bij de verzekeraar gezien de lange wachttijd waarbij u binnen bv 2 weken een inhoudelijke reactie wilt, bij gebreke waarvan u deze klacht zult neerleggen bij het Kifid. Afhankelijk van de reactie kunt u vervolgens overwegen de bovenburen aansprakelijk te stellen voor de overige schade. Wilt u hulp hierbij neemt u dan direct en vrijblijvend contact met mij op.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag