Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Hoi,

Ik heb een basisopleiding fotografie gevolgd. Echter vond ik de cursus dusdanig tegenvallen dat ik voortijdig ben gestopt.

Het ging hier bij in totaal om 14 lessen. De eerste paar lessen waren vooral erg rommelig, bij las 4 heb ik aangegeven dat ik de les erg vond tegenvallen en dit is vervolgens doorgespeeld naar de docente. Uiteindelijk heb ik het enkele lessen de tijd gegeven om te kijken of het verandereden, maar dit was niet het geval. Dus heb ik na 8 lessen besloten te stoppen. Vervolgens heb ik dit gemaild en gevraagd of ik het cursusgeld terug kon krijgen. Hiervan wilde zij niets weten. Zij hebben wel de optie aangeboden om de cursus nogmaals bij een andere docent te volgen, maar dit is voor mij niet meer nodig. Zeker niet na de slechte klachtenafhandeling. Graag zou ik willen weten of ik als consument van de cursus recht heb op mijn cursusgeld en hoe dit aan te pakken. Het gaat om een bedrag van 880 euro.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Nee, niet zoals u het hebt aangepakt. Klachten dienen schriftelijk te worden geformuleerd in een in gebreke stelling waarin u de aanbieder van de cursus de kans op herstel van gebreken en fouten geeft binnen een redelijke termijn. Dan, als dat niet gebeurt hebt u recht op vervanging , en dan pas ontbinding. Hetgeen de cursusaanbieder u nu voorstelt is dus feitelijk juist een net voorstel in het geval u uw klachten officieel had gebracht.( vervanging)

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag