Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb nog geen halfjaar geleden laarzen gekocht. Deze zijn al vrij snel kapot gegaan en hier ben ik mee terug geweest naar de winkel. Alles werd daar netjes afgehandeld en ik hebben nieuwe, andere, laarzen mogen uitzoeken. Nou heb ik deze nieuwe paar laarzen net twee maanden en zijn ze alweer kapot! Ik opnieuw terug naar de winkel en tot twee keer toe stond ik voor een dichte deur terwijl er op de site werd aangegeven dat ze open zouden zijn. Bij het filiaal hing geen informatie over waarom het dicht was. Ik ben gaan rond zoeken op het internet en nou blijkt het bedrijf failliet te zijn. Er geen mogelijke manier om dit bedrijf nog te contacten, de telefoon word niet opgenomen en de mail word niet beantwoord door de klantenservice. Nou zit ik met, voor de tweede keer, kapotte laarzen. Wat kan ik doen?

U zou zich bij de curator van het failliete bedrijf moeten melden en uw klacht daar kenbaar maken. De kans is aanwezig dat de curator niet hoeft mee te gaan in uw klacht als u niet voldoende bewijs hebt.
Voor meer info of hulp kunt u desgewenst direct en vrijblijvend contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag