Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb op 14-07-17 een bedrijf telefonisch opdracht gegeven om bij mijn schoonmoeder een extra bel in de woonkamer te plaatsen die moet worden aangesloten op de intercom. De receptioniste melde dat dit mogelijk was het zou plus minus 170 euro gaan kosten.
Op 01-08-17 is er een monteur gekomen die vaststelde dat dit niet bleek te werken en is twee weken later teruggekomen om een nieuwe intercom te plaatsen, daar hebben wij dus niet om gevraagd.
Mijn schoonmoeder is 89 slecht horend, ik was op vakantie en is dus een nieuwe intercom geplaatst i.p.v een extra bel. Op 12-02-18 kreeg ik een rekening van 276,41. Op 15-02 heb ik het bedrijf gebeld en de situatie uitgelegd, ik zou terug worden gebeld. Ben nooit terug gebeld. Kreeg op 22-3 weer een brief dat zij mijn klacht serieus hadden genomen maar moest toch betalen. Wat moet ik nu doen. Betalen voor iets waar ik geen opdracht heb gegeven.

U hoeft niet te betalen waarvoor u geen opdracht hebt gegeven. Het hangt er ook vanaf wat u heeft afgesproken met het bedrijf en of u dit dan kunt bewijzen. Was bv terugkoppeling na de vaststelling afgesproken? Zo niet dan zijn de kosten van de intercom niet voor uw rekening. Ik raad u aan het bedrijf schriftelijk te melden dat u niet het bedrag niet zult betalen om eerder genoemde reden.
Voor meer info of hulp kunt u desgewenst direct en vrijblijvend contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag