Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Goedemiddag,

Enkele maanden geleden heb ik een offerte opgevraagd bij een kitbedrijf om de voegen in mijn badkamer opnieuw te kitten.

Omdat ik niet zelf bij de afspraak aanwezig kon zijn en ik de persoon die voor mijn de klusser zou opvangen niet verder wilde belasten , ben ik overeen gekomen het bedrag van 190 euro vooraf over te maken.

Nu is het klusbedrijf al driemaal voor een afpraak niet komen opdagen, telkens met verschillende 'redenen'. Inmiddels reageren zij niet meer op telefoontjes (de lijn wordt simpelweg opgehangen) of emails.

Hoe kan ik nu zorgen dat ik het door mij (onverschuldigd) betaalde bedrag terug krijg?

U dient het bedrijf schriftelijk in gebreke te stellen dat u het contract ontbindt en uw geld terug wilt. Weigert het bedrijf alsnog terug te betalen dan kan een incassobedrijf oplossing bieden. Ik kan u daarbij van dienst zijn.
Voor meer info of hulp kunt u desgewenst direct en vrijblijvend contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag