Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een cadeaubon voor mijn broertje aangeschaft voor een fotoshoot. En toen mijn broertje een afspraak wilde maken, kreeg hij te horen dat de fotostudio gesloten is. Nu wil ik mijn geld terug. Maar ze weigert te betalen en eist de cadeaubon terug. Maar die heb ik niet meer. Ons online email contact en transactie via internetbankieren is genoeg bewijs dat ik het gewoon betaald heb en nu dus mijn geld terug zou moeten krijgen van eem dienst waarbij ik geen gebruik van heb kunnen maken. Wat kan ik nu doen?

U dient de fotostudio schriftelijk in gebreke te stellen op grond van wanprestatie en uw geld terug te vorderen binnen een redelijke termijn. Voegt u daar een kopie van de bewijzen toe. Ook kan u terecht bij de uitgever van de cadeaubon en aangeven dat u zich bij een ander fotostudio wilt melden.
Voor meer info of hulp kunt u desgewenst direct en vrijblijvend contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag