Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Ik had een vliegreis afgelopen zaterdag 28 04 van Brussel naar Madrid, bij air Europa. Ik woon zelf in Drunen.
In Madrid had ik een hotel. Zaterdag
zou ik vertrekken van Brussel, de vlucht was overboekt en ik zou misschien mee kunnen via Iberia zondag 29 04.
Ik had zondagmiddag een afspraak, dus ben ik niet gegaan, en ik zou dinsdag 01 05 terugkomen.
Ik had geboekt via expedia zowel vlucht als hotel.
Op vrijdag 27 04 heb ik 1 nacht geslapen bij hotel van de valk in brussel, en kon daar mijn auto parkeren , dit had ik zelf geregeld.
IK ontvang waarschijnlijk een vergoeding van 250 euro, inzake EU richtlijn.
Totale kosten zijn geweest 964 euro.
Heeft het zin om deze claim in te dienen.
In afwachting,
In Madrid had ik een hotel. Zaterdag
zou ik vertrekken van Brussel, de vlucht was overboekt en ik zou misschien mee kunnen via Iberia zondag 29 04.
Ik had zondagmiddag een afspraak, dus ben ik niet gegaan, en ik zou dinsdag 01 05 terugkomen.
Ik had geboekt via expedia zowel vlucht als hotel.
Op vrijdag 27 04 heb ik 1 nacht geslapen bij hotel van de valk in brussel, en kon daar mijn auto parkeren , dit had ik zelf geregeld.
IK ontvang waarschijnlijk een vergoeding van 250 euro, inzake EU richtlijn.
Totale kosten zijn geweest 964 euro.
Heeft het zin om deze claim in te dienen.
In afwachting,
Ik raad u aan de claim in te dienen. Als het gaat om gevolgschade dan kunt u deze ook claimen, waarbij u met voldoende bewijzen dient te komen. Een goed motivatie kan wellicht bijdragen tot een hogere vergoeding.