Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij hebben in januari een paketreis geboekt voor 6 personen. Nu in juni krijgen wij te horen dat hotel overboekt is. De 2 alternatieve hotels komen niet in de buurt. Veel te ver van centrum of er midden in, naast nachtclub, klein zwembad etc. Wij moeten voor het budget van januari nu in de restjes zoeken maar alles is vol. Touroperator komt niet met ander alternatief want die zijn te duur. Zelfs hebben wij aangeboden naar ander land maar ook veel vol of te duur. Nu mogen wij kosteloos annuleren. Kan de touroperator er zo makkelijk vanaf? Wij hebben dan gewoon NIKS. En hoe pakken we dit nu aan?

Als er een overboeking is dan dient de touroperator te zorgen voor alternatieven. Lukt dit niet dan krijgt u uw geld terug en in sommige gevallen ook schadevergoeding en vergoeding voor misgelopen vakantiegenot. U kunt nog trachten de touroperator ervan te overtuigen dat u lang uit hebt gekeken naar deze vakantie en toch voor een oplossing gaat. Lukt dit niet dan vraagt u om de vergoedingen.
Komt u er samen niet uit, dan wil ik wel naar uw zaak kijken.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag