Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Goedendag,

Ik heb een thuiscursus besteld. Deze heb ik nu 2 maanden in huis.
Nu blijkt dat informatie uit de cursus niet blijkt te kloppen. Bij de oefeningen worden vragen gesteld welke niet over de inhoud van het hoofdstuk gaan. Antwoorden op de oefeningen zijn nog niet op de site gezet. Contact met de leerkracht duurt een maand ipv 2 werkdagen. Inloggen op de site voor hulp werkt regelmatig niet, telkens moet ik weer contact opnemen.
Nu heb ik na diverse mailtjes aangegeven dat ik er genoeg van heb en mijn geld terug wil. De organisatie begrijpt het probleem en bied mij een zelf uit te zoeken nieuwe cursus aan met evenredige prijs (ruim 200 euro). Hier zit ik niet op te wachten. Bovendien moet ik de cursus die ik oorspronkelijk wilde doen nu bij een andere aanbieder alsnog gaan doen wat mij dan weer geld kost. Heb ik recht op geld terug? Tenslotte geven ze hun fout toe, anders zouden ze mij geen andere cursus aanbieden.
Met vriendelijke groet

Nu een soortgelijke cursus niet kan worden aangeboden kunt u de overeenkomst ontbinden en u mag uw geld terug krijgen onder gelijktijdige retourzending (kosteloos) van de cursusmiddelen. Als men u niet wil helpen mag u contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag