Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


goedendag,

ik heb een vraagje. ik heb recent bij de hema online een 3 daagse vliegreis naar venetie gekocht.
op het moment dat ik keek koste het 129 euro p.p en ineens stond er 3 daagse vliegreis vanaf 0 euro.
dus ik dacht goh dat ga ik kopen.
zo gezegd zo gedaan. krijg ik een email met de zin u aankoop is gelukt.
hiervoor heb ik 0 euro betaald.
ik kreeg daarna via de mail de vouches die je moet verzilveren bij de vliegmaatschapij.
ik durfde dit niet aan want ben bang dat ik dan alsnog alles moet betalen terwijl er stond 0 euro.
vlak na mijn aankoop stond het voor 149 euro.
ik heb de hema benaderd en die zouden dit uitzoeken tevens is het al paar dagen later en nog niks gehoord.
is dit rechtsgeldig. want de fout ligt tevens bij hun
groetjes natasja

Het is een kennelijke vergissing of verschrijving van de Hema die niet hoeft te leiden voor een gunstige resultaat bij de consument. Het gaat erom of het voor u duidelijk was of had moeten weten dat een aanbieding voor 0 euro reƫel was. Het kan dus zijn dat de Hema zich beroept op een dergelijke vergissing.
Komt u er samen niet uit, dan wil ik wel naar uw zaak kijken.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

goedendag, dank voor u reactie. ik kreeg eerst een berichtje terug van de hema dit gaat helaas niet om een actie. Sorry! Ik raad je aan om de tickets opnieuw te bestellen. -
toen heb ik teruggemaild of ik er dan niet aan vast zit als ik niks verzilver maar toch moet betalen en daar kreeg ik het volgende antwoord op
ik ga even uitzoeken hoe dit precies zit. Ik ga contact opnemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de tickets. Je hoort van ons
en dat was het


Wacht u eerst op de reactie. Afhankelijk daarvan kunt u verdere maatregelen nemen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

het is opgelost dank voor de antwoorden groetjes



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag