Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Postorderbedrijf Otto heeft een niet door ons besteld pakket afgeleverd op ons adres. Deze is bedoeld voor een andere klant. Wij hebben dit aangegeven bij Otto en ze willen het weer op komen halen. Echter willen ze dit op de tijden doen waarop wij werken. Wij gaan echt geen vrij nemen om hun probleem op te lossen. In welk recht staan wij?

Kunt u het niet naar een afhaalpunt terugbrengen? In beginsel hebt u wel gelijk hoor, verkeerde bezorging komt niet voor uw rekening.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Pakket weegt 40kg en kan niet in mijn auto. En ze doen bij Otto dus moeilijk Of ze reageren niet. Wat zijn de rechten van mij tov wat we binnen hebben gehad. Kunnen wij ze gewoon zeggen: dan kun je het bij ons ophalen en anders gaat het weg


Ik vind dat redelijk riskant. Je gooit dan het eigendom van een ander weg. Je kunt het product nog altijd zelf door een vervoerder laten komen ophalen op een moment dat het jou goed uitkomt. De kosten mag je verhalen. Ik zou hen dit voorleggen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag