Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb afgelopen 2 jaar een abonnement gehad bij tele2. Dit verliep zonder enige problemen (via studentmobiel) nu is mijn abonnement 2 weken geleden afgelopen en ben ik op zoek gegaan naar een nieuw abonnement. Nu zag ik een mooie aanbieding, weer bij tele2 via studentmobiel. Ik had meteen mijn contract opgestuurd en tot mijn verbazing werd mijn contract afgewezen. Ik heb contact genomen en ik moest Experian mailen. Tele2 zelf wist niet hoe dat kwam want ik heb nooit een achterstand gehad in betalingen. Nu kreeg ik een brief thuis met daarin dat ze gezocht hebben onder mijn naam en niets gevonden hadden. Daarnaast hebben ze gezocht op ons adres; incassobureau waar mijn broer een tijd geleden mee te maken had kwam eruit als antwoord. Ik snapte niet waarom ik hierdoor afgewezen kon worden. Het was allemaal heel vaag en ik werd van de ene nummer naar het andere nummer doorverwezen. Ik was het zat en sloot via belsimpel ook weer bij tele2 een andere abonnement aan. En ook die is weer afgewezen, en opeens moest ik contact leggen met Prevental. Ik keek op hun site en zat dat je van de lijst af kon worden gehaald als je je achterstallige betalingen betaalde. Die heb ik dus niet. Help wat kan ik doen??

Het is inderdaad mogelijk om dat er vanaf te laten halen. Echter is het mijn ervaringen in zaken die ik gedaan heb, dat het voor burgers lastig is dat voor elkaar te krijgen. Maar met een goede onderbouwing is het mogelijk om dat er zo of via de rechter af te krijgen. Mocht u verdere hulp en of advies wensen, mag u gerust contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag