Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


onlangs mijn ticket van Luanda na Amsterdam ge upgrade , kosten 850 euro, echter vanwege weersomstandigheden haalde ik de vlucht niet, contact gezocht met KLM, negatief antwoord, eerst kreeg ik als antwoord dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om op tijd te zijn, later werd gezegd staat vermeld in bevestiging email van de up grade, weer later verwezen ze na een link waarin de voorwaarden etc staan vermeld, ... Mijn argument was eerst hoe controleer ik het weer, in de email stond niks en het is me in al die jaren nooit verteld of er werd niets gezegd over voorwaarden, wat zijn mijn rechten

Het is inderdaad uw eigen verantwoordelijkheid om op tijd te komen. Ik snap dat het weer niet te voorspellen is. Echter had u in dat geval eerder van huis moeten vertrekken. Of er verdere mogelijkheden zijn om geld terug te krijgen is via een annuleringsverzekering en of wat er in de overeenkomst of haar voorwaarden staat. Hiermee ben ik niet op de hoogte en zou ik mij moeten verdiepen. Mocht u verdere hulp en of advies wensen, mag u gerust contact met mij opnemen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Nogmaals mijn vlucht na Luanda Angola een binnenlandse vlucht was ge annuleerd, vanwege hevige regenval, dus ik kon onmogelijk op tijd komen, ik vraag niet de ticket kosten terug alleen het geld voor mijn upgrade



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag