Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


bij booking.com heb ik een vakantie geboekt in portugal Costa caparica .
bij aankomst bleek er niks te kloppen van de getoonde advertentie op de site van booking.com.
ipv pal aan hetb strand zaten mn ma en ik er 2500 meter vanaf .aangezien mn moeder 78 is kunt u begrijpen dat 12 dagel lopen 2500meter naar het strand en ook 2500 meter terug.het appartement lag in een achterbuurt,
de wc liep door,de bedden te kort,de douchekophouder miste,de kasten lagen vol met troep van de verhuurder.gordijnen hingen half naar beneden
ik heb bijna 27 x contact gehad met booking.com maar die boden uiteindelijk een 25 euro teruggave op een bedrag van 1100 euro,de verhuurder heeft geen enkele x van zich laten horen .

de verhuurder zei dat alles werkte terwijl ik overal foto,s van heb,

graag wil ik minstens de helft terug van het betaalde bedrag,maar doordat ik vooraf betaald heeft ,geeft de verhuurder op geen enkele manier reactie.

weet u wat ik het beste kan doen, booking.com is niet aangesloten bij ANVR oid.

Dit betreft geen pakketreis? Welke nationaliteit heeft de verhuurder?

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Nee klopt .ik heb bij booking.com dat appartement geboekt voor mij en mn moeder idd geen pakketreis en de verhuurder is een portugees.die zn oude woning verhuurt


U moet zich afvragen of dit de moeite waard is . Volgens de regels van Booking: welk recht wordt van toepassing verklaard als er een dispuut is?

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag