Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Heb deze zomer zonnepanelen aangeschaft. Deze halen vanaf het begin niet de produktie die beloofd is. Zodoende 25% niet betaald. Leverancier wil niks doen voordat ik volledig betaald heb. Zijn al zover dat ik met gerechtsdeurwaarder te maken krijg. Moet ik nu de leverancier van zonnepanelen in gebreke stellen van het geleverde produkt? De gerechtsdeurwaarder negeert alle reactie van mijn kant uit en wil alleen maar dat ik betaal. Hoe moet ik dit aanpakken??

Mvg

Het is uiteraard van belang dat hetgeen u heeft gekocht naar behoren dient te werken. Ook is het van belang dat u hier over uw beklacht heeft gedaan. Wat betreft de deurwaarder is het raadzaam dat er een correct bezwaarschrift wordt ingediend zodat u goed bent gevrijwaard mocht er een dagvaarding komen. Desgwenst, kan ik u hiermee van dienst, als u een vervolgvraag stelt.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Ik heb de leverancier al direct op de hoogte gebracht van het niet goed functioneren. Dit zelfs nog onderbouwd met cijfers afgelezen van de omvormer. Hij onderneemt totaal geen actie omdat het blauwe controlelampje op omvormer brand. Dit is volgens leverancier bewijs dat alles correct is. Heb zelfs leverancier meerdere keren uitgenodigd ter plekke te komen kijken en zich zelf ervan te overtuigen. Totaal geen reactie. Onze conversatie is via e-mail gebeurd . Hoe ziet een correct bezwaarschrift uit en aan wie moet ik het sturen? De leverancier of de gerechtsdeurwaarder?


Een correct bezwaarschrift houdt in dat deze rechtens is onderbouwd en zal naar beiden partijen toegezonden dienen te worden. Als u mij direct benaderd kan ik u middels email voorzien van nadere informatie.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag