Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Privider A is al jaren mijn provider (internet & tv). 30-10-2018 besloot ik over te willen stappen naar provider B en ik vroeg een overstap aan (ingangsdatum/levering zou zijn per 24-12-2018). 31-10-2018 belt provider A met een tegenaanbod en ik besluit daarop in te gaan en dus te blijven. In dat zelfde gesprek zegt provider A dat ze de overstap annuleren. Tot zover geregeld (dacht ik). Nu kreeg ik 21-11-2018 een update van provider B dat de eerste termijn afgeschreven zou worden en mijn pakket een week voor levering zou langs worden gebracht. Dus ik trek aan de bel bij provider B, die zegt doodleuk 'ja de eerste 14dagen bedenktijd zijn voorbij je zit aan ons vast' en provider A zegt 'ja maar dat had mijn collega niet moeten zeggen, zoiets beƫindigen moet je zelf altijd doen'.... Dus provider B 'wil' niet en provider A 'kan niet'. Zit ik nu aan 2 providers vast?!

Heeft provider A niet een opname van het gesprek? Bij verkoop wil dat nog wel eens gebeuren, daar moet dan de toezegging van de medewerker opstaan. Provider A is naar mijn mening dan ook schadeplichtig (maar u moet het dus wel kunnen aantonen, of in ieder geval provider A laten accepteren).

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag