Stel vraag

Wonen, Buren

Particulier


In juli 2018 is een aannemer geweest om te bekijken wat de kosten zouden zijn voor het vervangen van het plafond in de woonkamer. Ook is besproken wanneer de werkzaamheden plaats zouden kunnen vinden, gekscherend werd gezegd, dat het toch zeker voor de kerst klaar zou zijn. Na veel aandringen van onze kant is op 22 september een offerte gestuurd, die wij hebben ondertekend.
Daarna heb ik regelmatig sms en app contact gehad, of bekend was wanneer de klus ingepland was. 15 november jl. ben ik nav de zoveelste app gebeld, dat er die week overleg zou zijn, waarbij oa de planning te sprake zou komen. Wij hebben voorgesteld, de klus in januari/februari 2019 in te plannen, omdat van een haastklus niemand blij wordt.
Daarna heb ik niets meer vernomen.
Kunnen wij de opdracht ontbinden?

U kunt in een brief aangeven dat u een uiterste planningsdatum verzoekt , indien het bedrijf u dat niet kan geven , zegt u toe de overeenkomst te ontbinden wegens het ontstane verzuim.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag