Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Mijn combimagnetron is binnen een jaar voor de 2e keer defect.
Op 28 november deze aangemeld voor reparatie. Had de combimagentron heel goed ingepakt.
Het ophalen gaf problemen omdat tot 3x toe de koerier dacht een koffiezetter te komen halen en met een te kleine wagen kwam.
Uiteindelijk heeft de 3e vervoerder deze op 11 december toch meegenomen.
Op 12 december kreeg ik het bericht dat de combimagnetron door de reparateur ontvangen was.
Omdat ik daarna niets meer hoorde heb ik weer contact gezocht met de klantenservice.
Die zijn er achteraan gegaan en kreeg op 24 december een mail van de reparateur met een foto van een lange kras aan de rechterzijde van de combimagentron.
In het dossier stond dat de combimagnetron onverpakt was aangeleverd.
Dit is absoluut niet waar want ik had deze heel goed ingepakt.
Op 27 december kwam een oudere heer met een personen wagen die mijn combimagentron uit de achterbak haalde in bubbeltjes plastic.
Bij het uitpakken bleek er nog veel meer beschadigd te zijn.
Naast die kras is de ombouw niet strak meer, aan de onderkant recht is een grote ebschadiging die je goed kan voelen.
Verder zit er aan de rechter zijkant ook nog eens een diepe kleine kras en is er een hoekje van de deur afgebroken.
Het vreemde is dat daarvan de reparateur geen melding heeft gedaan.
Heb nu ruim een maand contact hierover met de klanten service die het verder door gespeeld hebben aan de juiste afdelingen.
Gisteren kreeg ik uiteindelijk afwijzing voor schade vergoeding of vervanging omdat de reparateur blijft beweren dat ik de combimagnetron onverpakt heb aangeleverd.
Jammer genoeg heb ik geen foto van de ingepakte magnetron maar wel getuigen die geholpen hebben en hem bij mij in de gang hebben zien staan.
Ik voel mij onrecht aangedaan en vraag mij af welke stappen ik nu nog kan ondernemen om mijn schade hersteld te krijgen.

Als u kunt bewijzen dat de magnetron schadevrij is afgegeven aan de reparateur/koerier dan dient deze tegenbewijs te leveren. Slaagt hij er niet in dan is schadevergoeding of compensatie op zijn plaats. Ik raad u aan een brief te sturen met daarin vermeld de getuigen en dat u om tegenbewijs vraagt binnen een redelijke termijn. Mocht de reparateur volharden, neemt u dan desgewenst contact met mij op voor verdere hulp. Klikt u op de button naast dit antwoord.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag