Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste rechtswinkel
Ik heb bij een telefoonbedrijf een abonnement genomen wat in gaat op 28 maart 2018 nu is het zo dat mijn telefoon niet naar behoren werkt nu en ben hier dan ook mee naar de betreffende betreffende telefoonwinkel gegaan om het toestel te laten na kijken maar er werd mij medegedeeld dat er niets aan het toestel te vinden was maar ik kan geen enkele goede foto met het toestel maken ook loopt de telefoon regelmatig vast .
Nu is mijn vraag kan ik mijn abonnement bij dit bedrijf nog voor 28 maart opzeggen ? graag uw advies
met vriendelijke groet

U hebt een abonnement dienst/ koop. Als het toestel een gebrek vertoont zal u de verkoper in gebreke moeten stellen en een kans geven tot herstel dan vervanging, dan daarna pas ontbinding. Het is nu onvoldoende om de gehele overeenkomst te ontbinden. ( ook omdat de aangeboden dienst gewoon kan worden uitgevoerd als u ene goed werkend apparaat ontvangt)

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Beste

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag .

Ik zal uw raad dan ook opvolgen en de de verkoper gaan aanspreken om het toestel gerepareerd te krijgen of te wel een nieuw toestel te krijgen in ieder geval bedankt voor uw advies.



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag