Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Zaterdagavond gegeten bij een restaurant. N.a.v. ons bezoek een review achtergelaten op een beoordelingsite. In de review beschrijf ik dat de friet slecht was en dat we daar de restauranthouder op aangesproken hebben. Verder beschrijf ik dat het vlees goed was en de salade minimaal. Mijn review komt uit op een score van 3.5 punten. N.a.v. mijn review heb ik een sms bericht ontvangen van de restauranthouder. In de aanhef van het sms bericht schrijft de restauranthouder: Geachte heer sukkel. Verder schrijft hij: Ga lekker naar een cafetaria zou ik zeggen. Nogmaals sukkeltje. Kom nooit maar dan ook nooit meer naar mijn zaak sukkeltje. Verder gebruikt de restauranthouder tot slot: Klootzak.

Ik ben nogal geschokt door het sms bericht van deze restauranthouder. Wat kan ik hier tegen doen; ik laat mij niet op zo’n wijze aanspreken middels een sms bericht.

U kunt de restauranthouder hierop aanspreken dat u hier niet van gediend bent en dat u vervolgens nadere stappen gaat ondernemen omdat u onheus wordt bejegend. Heeft u vragen, stel ze grust.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag