Vraag

Ik heb op 16 januari een vloer laten aanbrengen bestaande uit voorstrijk,egaline, en een toplaag van pvc.
Bij voltooiing van de werkzaamheden heb ik het volledige bedrag voor de vloer betaald aan de aannemer.
De plinten heb ik zelf ingekocht, gelakt en geplaatst. Echter bij het plaatsten van de plinten bleek de vloer ontzettend te glooien, zo erg dat er kieren tot wel 1,5 centimeter tussen de plint en de vloer te zien zijn.
Ik heb hierover contact gehad met de aannemer en die is in de gelegenheid gesteld om, op eigen initiatief, de plinten op zo'n manier aan te brengen dat het geen storend zicht meer is.
Hiermee zou ik akkoord kunnen zijn, al lijkt het me sterk onwaarschijnlijk dat het lukt.

Nu wil ik weten of ik nog rechten heb wanneer niet het gewenste resultaat wordt behaald.

Ik kan op de consumentensites niets vinden over klantenrechten wanneer er al betaald is.

Deel deze vraag

1 Reactie

Wel of niet het gewenste resultaat is niet aan de orde, aan de orde is een gemiddeld objectief haalbaar en professioneel resultaat, vergelijkbaar aan die wat een gemiddeld professional aflevert: u begrijpt dat dit afhankelijk is van de omstandigheden ( de staat van de fundering) van de vloer van uw huis. Een tweede herstelpoging kan worden gevraagd maar dan eindigt het wel en zal u een aansprakelijkstelling moeten sturen uit wanprestatie. En stellen een derde op kosten van de aannemer het werk te laten voltooien.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
* * * * *

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm