Particulier
U kunt een aangetekende klachtenbrief sturen naar de verzekeraar waarin u vraagt om een reactie binnen x dagen en geeft ook aan dat u zo spoedig mogelijk de schade uitgekeerd wilt krijgen. Uw eigen verzekeraar zou ik ook een afschrift van de brief sturen en vragen om actie naar Reaal daar u een allrisk verzekering hebt. Raadpleegt u wel eerst de polisvoorwaarden van uw verzekeraar. Volgt er nog geen antwoord dan kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Mocht u hulp hierbij wensen neemt u dan desgewenst contact met mij op.
Reactie van de vraagsteller
Goedenavond heer Biharie
Graag zou ik in contact met u komen om het e.e.a te vragen. Kan ik u telefonisch benaderen op een werkdag.
mvg
als u op de button klikt naast dit antwoord dan kunnen we met elkaar mailen en vervolgens tel contact hebben.
Jammer dat er weer acquisitie wordt gedaan hier.
Op wiens naam staat de scooterverzekering? Heeft uw kind alleen een WA en u een all risk afgesloten? Waarom heeft u hier problemen met de verzekering? Wat heeft uw verzekering precies te maken met de verzekering van uw kind?
Gezien het all risk is en niet alleen WA zou het kunnen dat de verzekering all risk niet op naam van uw kind staat? Staat er in de all risk verzekering dat uw kind de bestuurder is?
Ik lees in ieder geval iets dat niet klopt, overlap van de verzekering lijkt sprake van te zijn. Indien u een tweede voertuig verzekerd en kenteken niet op uw naam staat en u geregistreerd staat als de regelmatige bestuurder kan er toch iets aan de hand zijn.